لطف تو زیبد

 

 

یارب نظری بر من سرگردان کن

لطفی به من دلشده حیران کن

با من مکن آنچه من سزای آنم

آنچ از کرم و لطف تو زیبد آن کن

نظرات 2 + ارسال نظر
پینه دوز چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ق.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

لطف تو زیبد..
سلام وعرض تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا (ع)ویاران
باوفایش به شما وهمه دوستدارانش.
ممنون از لطف وبزرگواری شما
چه خوب شد اومدید وچه زیباودلنشین می نویسید.
موفق وپایدار باشید

سلام علیکم
اینجانب نیز ایام سوگواری حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) را خدمت جنابعالی تسلیت عرض می نمایم .
آخرین و آخرین ذره عالم خلقت را چه به نوشتن ... اشعار و متنهای فوق قطره نوری است از قلب و روح بزرگانی که راه را دیده اند و در این عالم به سهم خود دل داری و دل بانی می کنند . و به نظرم میرسد ....... و یقینا .........برای دلهایی که لرزه نگار دارند موثر است .
به امید دیدار شما و التماس دعا

دوست پاییزی شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:59 ق.ظ

سلام
ببخشید که دیر خدمت رسیدم..
چند تا از پست هاتون رو خوندم..
شعر های قشنگی مینویسید...
انشاالله از این به بعد بیشتر خدمت میرسم..
و همه ی پست ها رو میخونم

موفق و شاد باشید

شرمنده هستم .....من ... . ....... شعر ها از من نیست .. ان شا الله خدا شاعر و نویسنده این اشعار زیبا و پر محتوا را بیشتر مورد عنایت خود قرار دهد .
شعر هایی است که یقینا از دل بر آمده و مطمئن بودم شما هم دوست خواهید داشت .
موفق ُ پیروز .... و عاقبت به خیر باشید .
خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد